Ana içeriğe atla

Hangikredi Pazar Payını Yükseltti

2022 yılında 240 milyon kez ziyaret edilen HangiKredi, 420 bin ihtiyaç kredisini müşteriyle buluşturdu. HangiKredi Genel Müdürü Oray Durmazoğlu “2022 yılında 8,4 milyar liralık kredi hacmi oluşturduk. 370 bin kredi kartı satışı yaptık” dedi.

Bankacılık ürünleri karşılaştırma ve başvuru alanında Türkiye’nin lider platformu HangiKredi, 2022 yılı değerlendirdi ve 2023 yılı beklentilerini açıkladı.

2022 yılında HangiKredi web sitesine 240 milyon trafik aldıklarını belirten HangiKredi Genel Müdürü Oray Durmazoğlu “Yıl içinde HangiKredi Finansal Raporu’nu lanse ettik ve 300 bin müşteri bu rapordan yararlandı. Yine 2022 yılında 420 bin ihtiyaç kredisini müşterimizle buluşturduk. 8,4 milyar TL kredi hacmi HangiKredi üzerinden gerçekleşti. Müşterilerimizi ihtiyaçlarına uygun banka ve faiz oranıyla buluşturarak 1 milyar TL daha az kredi geri ödeme yapmalarını sağladık. En büyük ikinci kategorimiz olan kredi kartı kategorisinde 370 bin satış gerçekleştirdik. Mevduat kategorimizin hacmi 11,2 milyar TL’ye ulaştı. Müşterilerimizin 220 milyon TL daha fazla getiri elde etmelerini sağladık” dedi.

Bankaların uzaktan müşteri ediniminde toplam hacmin yüzde 15’inin HangiKredi kanalıyla sağlandığını kaydeden Durmazoğlu, fiziki kanallar dahil olmak üzere toplam bankacılık sektörü müşteri kazanımında yüzde 5 pazar payına ulaştıklarını söyledi.

Great Place to Work sertifikası aldı

Bu yıl medya yatırımlarını artırdıklarını belirten Durmazoğlu, şöyle konuştu: “Spor Toto Süper Lig’e çıkan Ümraniyespor’a isim ve forma göğüs sponsoru olduk. Bu sponsorluk HangiKredi’nin marka bilinirliği için kritik önem taşıyan bir adımdı ve medya görünürlüğümüze büyük katkıları oldu”

Oray Durmazoğlu, teknoloji ve insan kaynağına verdikleri önemi de vurgulayarak sözlerine şöyle devam etti: “HangiKredi büyürken ekibimiz de genişlemeye devam etti. 2021’de 80 kişi olan ekibimiz şu an 140 kişiden oluşuyor. Genç, dinamik, uyum içinde çalışan ekibimiz ve insan odaklı kurum kültürümüzle Great Place to Work sertifikası kazandık. Özellikle teknoloji tarafındaki insan kaynağımız, finansal asistan olma yolundaki ürünlerimizi hayata geçirmek için her geçen gün büyüyor.

Bu yıl, artan teknoloji yatırımımız ile Ar-Ge Merkezi olduk”

2022 yılında toplamda 40 milyon kredi başvurusu sağladıklarını belirten Oray Durmazoğlu, 2023 yılında mevcut iş modellerini bankacılık ürünleri karşılaştırma ve başvurma hizmeti sunmanın ötesine taşımak için planları olduğunu kaydetti. Tüm faaliyetleri müşterinin finansal asistanı olma vizyonu altında planladıklarının altını çizen Durmazoğlu, önümüzdeki yıl mobil uygulamaya yatırım yaparak açık bankacılık, elektronik para, ödeme sistemleri gibi yeni hizmetler sunacaklarını belirtti.

https://www.ifhaber.com/bankacilik/hangikredi-pazar-payini-yukseltti/?feed_id=1343&_unique_id=63aafef7570b9

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Allianz - Yükselen Risk Trendleri Raporu 2025

Allianz Commercial 'ın "Yükselen Risk Trendleri 2025" (Emerging Risk Trend Talk) raporu, şiddeti ve sıklığı artan orman yangınlarını küresel olarak yükselen yeni bir risk faktörü olarak değerlendiriyor ve şirketlerin varlıklarını ve operasyonlarını korumak için bu riske karşı farkındalıklarını artırması gerektiğinin altını çiziyor. Rapora göre orman yangınlarının maliyeti 10 yılda 6 kat arttı. Allianz Commercial'ın raporuna göre, orman yangınlarının sıklığı, şiddeti ve coğrafi dağılımı son yıllarda iklim değişikliği, insan faaliyetleri ve değişen arazi kullanım modelleri nedeniyle önemli ölçüde arttı. Hızlı yayılımları ise dünya genelinde çeşitli sektörlerde ve bölgelerde büyük riskler oluşturuyor. Ocak 2025'teki yıkıcı  Los Angeles  orman yangınlarının örnek olarak gösterildiği rapora göre, Batı ABD, Batı Kanada, Güney ve Doğu Avustralya ve Güney Avrupa, orman yangınlarına en çok maruz kalan coğrafi bölgeler. Ancak, bu tür yangınlar artık Kanada'nın ku...

Hayat Finans 1 Milyon Kullanıcıya Ulaştı

Hayat Finans , Türkiye'nin ilk dijital bankası olarak kuruluşunun ikinci yılı içinde 1 milyon kullanıcıya ulaşarak önemli bir eşiği geride bıraktı. Tamamen dijital bir platform olarak tasarlanan, sade, hızlı ve şeffaf bankacılık anlayışıyla bireysel ve kurumsal kullanıcıların finansal ihtiyaçlarına yenilikçi çözümler sunan Hayat Finans, kısa sürede kullanıcıların beğeni ve güvenini kazanarak hızlı büyümeyi başardı. Temelleri 1937 yılında atılan ve 17 ülkede faaliyet gösteren  Hayat Holding 'in finans sektöründeki yatırımı Hayat Finans, Türkiye'nin ilk dijital bankası olarak kurulduktan sonra 2 yıl içinde 1 milyon kullanıcı sayısına ulaştı. Aynı zamanda Türkiye'de aktif büyüklüğe göre en büyük dijital banka olmayı başardı. Hayat Finans, Hayat Holding'in gücü, dijital banka yetkinlikleri ve tüm kullanıcılara eşit avantajlar sunması sayesinde, kısa sürede kullanıcıların beğenisini ve güvenini kazanarak hızlı büyümeyi başardı. Hayat Finans, fiziksel şubelere ...

Jeopolitik Dengeler, Sigorta Sektörünü Etkiliyor!

Ortadoğu'da yükselen jeopolitik gerilimin, küresel sigorta ve reasürans piyasalarında yeni bir kırılma noktası oluşturduğunu belirten  IBS Sigorta ve Reasürans Brokerliği CEO'su Murat Çiftçi , yaşanan gelişmelerin sektöre etkilerine dair kapsamlı değerlendirmelerde bulundu. Artan küresel gerilimlerin, yalnızca diplomatik dengeleri değil; lojistikten sigortacılığa kadar birçok sektörü doğrudan etkiliyor. Bu gelişmelerin deniz taşımacılığı ve sigorta üzerindeki yansımalarını değerlendiren Murat Çiftçi, "Jeopolitik gerilimler, deniz taşımacılığının sürekliliğini ve güvenliğini doğrudan etkileyen en kritik dışsal faktörlerden biridir. Bu tür gerilimler; gemi güzergâhlarının değişmesine, taşıma maliyetlerinin yükselmesine, limanlara erişimin kısıtlanmasına ve operasyonel risklerin artmasına neden olur. Özellikle çatışma bölgelerine yakın seyreden ticaret yolları –örneğin Hürmüz Boğazı, Kızıldeniz, Bab el-Mandeb gibi hassas geçitler– ciddi tehdit altına girebilir. Bunun s...