Ana içeriğe atla

Dijital Zekâ Q’ya Bankacılıkta İyi Fikir Ödülü

QNB Finansbank tarafından geliştirilen ve altyapısında kullanılan yapay zekâ teknolojisi sayesinde kullanıcılarını en iyi şekilde anlayıp hayatlarını kolaylaştıran Dijital Zekâ Q, CX AWARDS TURKEY®-Türkiye Müşteri Deneyimi Ödülleri kapsamında En İyi Dijital Müşteri Deneyimi kategorisinde İyi Fikir Ödülü’nün sahibi oldu.

https://www.youtube.com/watch?v=Ck7uduJquds

Bankacılık, sigortacılık, finans, sağlık, perakende, e-ticaret, enerji, turizm gibi farklı sektörlerde faaliyet gösteren markaların müşteri memnuniyeti konusundaki hizmetlerinin değerlendirildiği CX AWARDS TURKEY®-Türkiye Müşteri Deneyimi Ödülleri kapsamında ödül almaya hak kazanan marka ve projeler açıklandı. ONB Finansbank, Dijital Asistan Q projesiyle CX AWARDS TURKEY®-Türkiye Müşteri Deneyimi Ödülleri kapsamında en iyi dijital müşteri deneyimi kategorisinde İyi Fikir Ödülü’ne değer görüldü.

Dijitalleşme Alanında Öncüyüz

QNBEYOND Genel Müdür Yardımcısı Derya Düner, “Enpara.com, Dijital Köprü ve Dijital Asistan Q gibi birçok yenilikler sayesinde dijitalleşme alanında öncü kurumlardan olmak bize gurur veriyor. Dijitalleşme süreçlerinde hep insanı ve deneyimini ana odağımıza alıyoruz. Dijital Zeka Q’yu tasarlarken de odağımızda daima müşterinin ihtiyacı ve deneyimi vardı. Bankaların sadece sınırlı bir kitleye sunabildikleri “kişiye özel müşteri temsilcisi” hizmetini tüm müşterilerimize sunma vizyonu ile yola çıktık. Amacımız müşterilerimizi “biricik” hissettirmekti. Bunu yaparken yapay zeka gibi teknolojileri kullanan Q müşterilerimizin gönlünde hayal ettiğimiz yere oturdu. Müşterilerimizin bu yönde verdiği geri bildirimler ve tabii bu ve benzeri aldığımız ödüller bize doğru yolda olduğumuz gösteriyor ve bizim için çok kıymetli. Teknolojiye olan yatırımlarımız ile müşterilerimize değer katmaya devam edeceğiz ” dedi.

İyi Bir Dijital Müşteri Temsilcisi

Dijital Asistan Q, dijital zekâsı sayesinde iyi bir özel müşteri temsilcisi gibi kullanıcılarını yakından tanıyor, onların bankacılık ayak izlerini görerek ihtiyaçları hakkında öngörülerde bulunup tam zamanında zekice öneriler sunuyor. Önemli konularda yaptığı akıllı uyarılarla olası problemlerin önüne geçerek müşterilerinin hayatını kolaylaştırıyor. Örneğin on bir aydır değişmeyen bir kira ödemenizi gördüğünde gelecek ayın zam dönemi olduğunu hatırlatıyor ya da bir para transferi talimatınızın süresi doluyorsa uzatmak isteyip

Istemediğinizi soruyor. Kredi kartınızdan çift ödeme çekilmesi gibi önemli durumlarda sizi uyarıp yardımcı oluyor. Kısaca Q, dijital zekâsı sayesinde sizi bankacılık işlemlerinizi takip etme zahmetinden kurtarıyor. Üstelik tüm bunlar alışık olduğumuz mesajlaşma uygulamalarında yaşadığımız basit, akıcı deneyimle sunuluyor.

Türkiye’nin ilk müşteri deneyimi ödülleri olan ve bu yıl 5’incisi düzenlenen CX AWARDS TURKEY  5 yıldır, müşteri deneyiminde başarılı projeler yürüten, Türkiye’nin bankacılıktan, sigortacılığa, finanstan, sağlığa, perakendeden, e-ticarete, enerjiden, turizme kadar birçok öncü sektördeki markaların katılımıyla gerçekleşiyor. Organizasyon Nice Medya tarafından düzenleniyor.

https://www.ifhaber.com/bankacilik/dijital-zeka-qya-bankacilikta-iyi-fikir-odulu/?feed_id=4290&_unique_id=63cfd28e2c4b3

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Allianz - Yükselen Risk Trendleri Raporu 2025

Allianz Commercial 'ın "Yükselen Risk Trendleri 2025" (Emerging Risk Trend Talk) raporu, şiddeti ve sıklığı artan orman yangınlarını küresel olarak yükselen yeni bir risk faktörü olarak değerlendiriyor ve şirketlerin varlıklarını ve operasyonlarını korumak için bu riske karşı farkındalıklarını artırması gerektiğinin altını çiziyor. Rapora göre orman yangınlarının maliyeti 10 yılda 6 kat arttı. Allianz Commercial'ın raporuna göre, orman yangınlarının sıklığı, şiddeti ve coğrafi dağılımı son yıllarda iklim değişikliği, insan faaliyetleri ve değişen arazi kullanım modelleri nedeniyle önemli ölçüde arttı. Hızlı yayılımları ise dünya genelinde çeşitli sektörlerde ve bölgelerde büyük riskler oluşturuyor. Ocak 2025'teki yıkıcı  Los Angeles  orman yangınlarının örnek olarak gösterildiği rapora göre, Batı ABD, Batı Kanada, Güney ve Doğu Avustralya ve Güney Avrupa, orman yangınlarına en çok maruz kalan coğrafi bölgeler. Ancak, bu tür yangınlar artık Kanada'nın ku...

Hayat Finans 1 Milyon Kullanıcıya Ulaştı

Hayat Finans , Türkiye'nin ilk dijital bankası olarak kuruluşunun ikinci yılı içinde 1 milyon kullanıcıya ulaşarak önemli bir eşiği geride bıraktı. Tamamen dijital bir platform olarak tasarlanan, sade, hızlı ve şeffaf bankacılık anlayışıyla bireysel ve kurumsal kullanıcıların finansal ihtiyaçlarına yenilikçi çözümler sunan Hayat Finans, kısa sürede kullanıcıların beğeni ve güvenini kazanarak hızlı büyümeyi başardı. Temelleri 1937 yılında atılan ve 17 ülkede faaliyet gösteren  Hayat Holding 'in finans sektöründeki yatırımı Hayat Finans, Türkiye'nin ilk dijital bankası olarak kurulduktan sonra 2 yıl içinde 1 milyon kullanıcı sayısına ulaştı. Aynı zamanda Türkiye'de aktif büyüklüğe göre en büyük dijital banka olmayı başardı. Hayat Finans, Hayat Holding'in gücü, dijital banka yetkinlikleri ve tüm kullanıcılara eşit avantajlar sunması sayesinde, kısa sürede kullanıcıların beğenisini ve güvenini kazanarak hızlı büyümeyi başardı. Hayat Finans, fiziksel şubelere ...

Jeopolitik Dengeler, Sigorta Sektörünü Etkiliyor!

Ortadoğu'da yükselen jeopolitik gerilimin, küresel sigorta ve reasürans piyasalarında yeni bir kırılma noktası oluşturduğunu belirten  IBS Sigorta ve Reasürans Brokerliği CEO'su Murat Çiftçi , yaşanan gelişmelerin sektöre etkilerine dair kapsamlı değerlendirmelerde bulundu. Artan küresel gerilimlerin, yalnızca diplomatik dengeleri değil; lojistikten sigortacılığa kadar birçok sektörü doğrudan etkiliyor. Bu gelişmelerin deniz taşımacılığı ve sigorta üzerindeki yansımalarını değerlendiren Murat Çiftçi, "Jeopolitik gerilimler, deniz taşımacılığının sürekliliğini ve güvenliğini doğrudan etkileyen en kritik dışsal faktörlerden biridir. Bu tür gerilimler; gemi güzergâhlarının değişmesine, taşıma maliyetlerinin yükselmesine, limanlara erişimin kısıtlanmasına ve operasyonel risklerin artmasına neden olur. Özellikle çatışma bölgelerine yakın seyreden ticaret yolları –örneğin Hürmüz Boğazı, Kızıldeniz, Bab el-Mandeb gibi hassas geçitler– ciddi tehdit altına girebilir. Bunun s...