Ana içeriğe atla

ING House, Sabiha Gökçen Havalimanı’nda Açıldı

ING Türkiye, dijitalleşme odaklı ve modern tasarımlarıyla dikkat çeken ING House adlı hizmet noktalarının sayısını artırmaya devam ediyor. ING House’un yeni noktası, son olarak İstanbul Sabiha Gökçen Uluslararası Havalimanı’nda hizmete başladı.

Haftanın 7 günü hizmet verilen noktada, müşteriler mobil bankacılık başta olmak üzere tüm dijital kanallar ve ürünler hakkında bilgi alabiliyor. ING Türkiye Bireysel Bankacılık Genel Müdür Yardımcısı Ozan KırmızıING House, zahmetsiz bankacılık anlayışımızı yansıtan en önemli ve yenilikçi hizmetlerimizden biri” dedi.

Dijital gücüyle kalıpların dışında, hayatın içinde çözümler geliştiren ING Türkiye, müşterilerine her zaman, her yerden, kolay ve zahmetsiz hizmet sunabilmek hedefi doğrultusunda hayata geçirdiği ING House hizmet noktalarının sayısını artırıyor. Dijitalleşme odaklı ve modern tasarımlarıyla dikkat çeken ING House’un yeni noktası, İstanbul Sabiha Gökçen Uluslararası Havalimanı’nda hizmete başladı.  

Haftanın 7 günü hizmet verilen ING House noktasında, müşteriler mobil bankacılık başta olmak üzere tüm dijital kanallar ve ürünler hakkında ihtiyaç duydukları bilgiyi alabiliyor. ING House hizmet noktaları ile ING Türkiye, müşterilerinin ve ING müşterisi olmak isteyenlerin sosyalleştikleri alanlarda olmayı, müşterilerinin zamanlarından tasarruf edip, bankacılığa daha az hayata ise daha çok vakit ayırmalarını sağlamayı hedefliyor.

Ozan Kırmızı: ING House, zahmetsiz bankacılık anlayışımızı yansıtan en önemli hizmetlerimizden biri.

Ozan Kırmızı
ING Türkiye Bireysel Bankacılık Genel Müdür Yardımcısı Ozan Kırmızı

Müşterilerinin hayatlarını kolaylaştırmak için yenilikler sunduklarını belirten ING Türkiye Bireysel Bankacılık Genel Müdür Yardımcısı Ozan Kırmızı şunları söyledi: “Müşterilerimizin hayatlarını kolaylaştırmak ve onlara zahmetsiz bir bankacılık deneyimi sunmak önceliğimiz. Bu kapsamda geleceğin bankacılığı için yatırımlarımızı şimdiden şekillendiriyor, kalıpların dışında hayatın içinde ve hayata dokunan çözümler geliştiriyoruz. Geçen sene ilkini İstanbul Marmara Forum AVM’de açtığımız ING House hizmet noktalarımız da bu vizyonu yansıtıyor. 2022 yılı Kasım ayında Diyarbakır, Erzurum ve Şanlıurfa’da önde gelen AVM’lerde hizmete aldığımız yeni ING House noktalarının ardından, yoğun bir alan olan İstanbul Sabiha Gökçen Uluslararası Havalimanı’nda da ING House noktamızı açmaktan mutluluk duyuyoruz. Bu hizmet noktamız sayesinde, mobil bankacılık başta olmak üzere tüm dijital kanallar ve ürünlerimiz hakkında bilgi almak isteyen müşterilerimize ve müşterimiz olmak isteyenlere bulundukları yerde destek vererek zamandan tasarruf etmelerini sağlıyoruz.”

https://www.ifhaber.com/bankacilik/ing-house-sabiha-gokcen-havalimaninda-acildi/?feed_id=4453&_unique_id=63d2cfbe57873

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Allianz - Yükselen Risk Trendleri Raporu 2025

Allianz Commercial 'ın "Yükselen Risk Trendleri 2025" (Emerging Risk Trend Talk) raporu, şiddeti ve sıklığı artan orman yangınlarını küresel olarak yükselen yeni bir risk faktörü olarak değerlendiriyor ve şirketlerin varlıklarını ve operasyonlarını korumak için bu riske karşı farkındalıklarını artırması gerektiğinin altını çiziyor. Rapora göre orman yangınlarının maliyeti 10 yılda 6 kat arttı. Allianz Commercial'ın raporuna göre, orman yangınlarının sıklığı, şiddeti ve coğrafi dağılımı son yıllarda iklim değişikliği, insan faaliyetleri ve değişen arazi kullanım modelleri nedeniyle önemli ölçüde arttı. Hızlı yayılımları ise dünya genelinde çeşitli sektörlerde ve bölgelerde büyük riskler oluşturuyor. Ocak 2025'teki yıkıcı  Los Angeles  orman yangınlarının örnek olarak gösterildiği rapora göre, Batı ABD, Batı Kanada, Güney ve Doğu Avustralya ve Güney Avrupa, orman yangınlarına en çok maruz kalan coğrafi bölgeler. Ancak, bu tür yangınlar artık Kanada'nın ku...

Hayat Finans 1 Milyon Kullanıcıya Ulaştı

Hayat Finans , Türkiye'nin ilk dijital bankası olarak kuruluşunun ikinci yılı içinde 1 milyon kullanıcıya ulaşarak önemli bir eşiği geride bıraktı. Tamamen dijital bir platform olarak tasarlanan, sade, hızlı ve şeffaf bankacılık anlayışıyla bireysel ve kurumsal kullanıcıların finansal ihtiyaçlarına yenilikçi çözümler sunan Hayat Finans, kısa sürede kullanıcıların beğeni ve güvenini kazanarak hızlı büyümeyi başardı. Temelleri 1937 yılında atılan ve 17 ülkede faaliyet gösteren  Hayat Holding 'in finans sektöründeki yatırımı Hayat Finans, Türkiye'nin ilk dijital bankası olarak kurulduktan sonra 2 yıl içinde 1 milyon kullanıcı sayısına ulaştı. Aynı zamanda Türkiye'de aktif büyüklüğe göre en büyük dijital banka olmayı başardı. Hayat Finans, Hayat Holding'in gücü, dijital banka yetkinlikleri ve tüm kullanıcılara eşit avantajlar sunması sayesinde, kısa sürede kullanıcıların beğenisini ve güvenini kazanarak hızlı büyümeyi başardı. Hayat Finans, fiziksel şubelere ...

Jeopolitik Dengeler, Sigorta Sektörünü Etkiliyor!

Ortadoğu'da yükselen jeopolitik gerilimin, küresel sigorta ve reasürans piyasalarında yeni bir kırılma noktası oluşturduğunu belirten  IBS Sigorta ve Reasürans Brokerliği CEO'su Murat Çiftçi , yaşanan gelişmelerin sektöre etkilerine dair kapsamlı değerlendirmelerde bulundu. Artan küresel gerilimlerin, yalnızca diplomatik dengeleri değil; lojistikten sigortacılığa kadar birçok sektörü doğrudan etkiliyor. Bu gelişmelerin deniz taşımacılığı ve sigorta üzerindeki yansımalarını değerlendiren Murat Çiftçi, "Jeopolitik gerilimler, deniz taşımacılığının sürekliliğini ve güvenliğini doğrudan etkileyen en kritik dışsal faktörlerden biridir. Bu tür gerilimler; gemi güzergâhlarının değişmesine, taşıma maliyetlerinin yükselmesine, limanlara erişimin kısıtlanmasına ve operasyonel risklerin artmasına neden olur. Özellikle çatışma bölgelerine yakın seyreden ticaret yolları –örneğin Hürmüz Boğazı, Kızıldeniz, Bab el-Mandeb gibi hassas geçitler– ciddi tehdit altına girebilir. Bunun s...