Ana içeriğe atla

TeklifimGelsin Mobil Uygulamasını Hizmete Sundu

Kullanıcılarına bankacılık ürünlerini karşılaştırma ve finansal durumlarını analiz edebilme araçları sunan kişiselleştirilmiş finansal pazaryeri TeklifimGelsin, mobil uygulamasını hizmete sundu.

Risk Merkezi tarafından yayımlanan veriler, bankalar tarafından verilen bireysel kredi hacimlerinin 2022’de %50 arttığını gösterirken, Türkiye Bankalar Birliği raporları, 2022’nin ilk üç çeyreğinde kredi işlemleri için mobil bankacılık kullanımının arttığına işaret etti. Kullanıcıların bankacılık ürünlerine erişmek için mobil platformları daha çok kullandığı iç görüsünden hareket eden kişiselleştirilmiş finansal pazaryeri TeklifimGelsin, Google Play ve App Store’da mobil uygulamalarını kullanıma sundu.

Kredi derecesi yükseltme önerileri sunuyor

Faaliyetlerine Ocak 2021’de İTÜ Çekirdek bünyesinde başlayan finansal teknoloji girişimi TeklifimGelsin, kullanıcıların kredi kartı, mevduat, ihtiyaç, taşıt, konut kredisi, BIST 30, Amerika borsaları, uzaktan müşteri edinimi ve sigorta ürünleri arasından kendileri için en avantajlı olanları seçmelerini sağlıyor. 40 saniye içinde farklı banka ve finansal kuruluşların ürün ve hizmetlerini kıyaslama fırsatı sunan pazaryeri, Kredi Karnesi adını verdiği ürünüyle kullanıcıların finansal okuryazarlığına da katkıda bulunuyor.

Bankacılık ürün ve hizmetlerine erişimde dijital kanalların ve mobilin her geçen yıl daha çok benimsendiğini, kullanıcılara sunulan finansal araç sayısının da buna bağlı olarak arttığını belirten TeklifimGelsin CEO'su İhsan Cem Zararsız, doğru aracı, ürünü ve hizmeti seçmenin, ayrıca doğru bilgiye ulaşmanın ise giderek zorlaştığını kaydetti.

 “Bu problemi ortadan kaldırmak için Findeks işbirliğiyle geliştirdiğimiz Kredi Karnesi, başvurduğu krediler onaylanmayan kullanıcıların kredi derecelerini yükseltmeleri için özelleştirilmiş öneriler sunuyor” diyen İhsan Cem Zararsız, “Kredi derecesini artırmak, risk seviyesini düşürmek için sunulan önerilerin yanı sıra farklı bankalardan avantajlı kredi tekliflerini ve kullanıcıya özel kredi kartlarını bir araya getiriyoruz” ifadelerini kullandı.

Krediye ulaşmayı kolaylaştırıyor

Bireysel kullanıcıların finansal geçmişleri, bankaların ortaklığıyla kurulan Kredi Kayıt Bürosu'nda toplanıyor. Kredi Kayıt Bürosu’nun en güncel verileri Türkiye’nin kredi notu ortalamasının 1.492 olduğunu gösteriyor. Kredi notu, bankaların gözünde kişilerin alabilecekleri alabilecekleri kredileri, kullanabilecekleri kredi kartı limitlerini belirlemek için göz önünde bulunduruluyor. Kredi derecelerini TeklifimGelsin’in mobil uygulaması üzerinden ücretsiz olarak öğrenebilen kullanıcılar, Kredi Karnesi ürününün tavsiyelerini uygulayarak krediye daha kolay ulaşma, doğru kredi kartlarını bulabilme ve finansal durumlarını güncel verilerle analiz edebilme olanağı buluyor.

Büyük veri ve açık bankacılığın gücünü kullanıyor

Şimdiye dek Avrupa'nın en iyi B2B startup hızlandırıcısı Startup Wise Guys ve Hedef Holding’in de aralarında bulunduğu yatırımcılardan yatırım alan ve katla değerlenen TeklifimGelsin, 175 bini aşkın kayıtlı kullanıcıya hizmet veriyor. TeklifimGelsin’in web platformu bugüne kadar 2,5 milyonu aşkın kişi tarafından ziyaret edildi. 

Son kullanıcı ve finansal kuruluşları tek platformda buluşturmak ve finansal ürün süreçlerini dijitalleştirmek amaçlarıyla çalıştıklarını dile getiren TeklifimGelsin CEO’su İhsan Cem Zararsız, dijital finans kullanıcılarının finansal durumlarını analiz etmelerini kolaylaştırarak onları doğru ürünlerle buluşturmak istediklerinin altını çiziyor. "Geleneksel bankacılığın yorucu süreçlerini büyük veri ve açık bankacılığın gücüyle çözüyor, finansal araçlara dair bilgi kirliğini ortadan kaldırıyor ve kullanıcıların işlem sürelerini güvenlikten ödün vermeden artırıyoruz" diyen İhsan Cem Zararsız, değerlendirmelerini şu ifadelerle sonlandırdı:

“Hem bankaların, hem de tüketicilerin problemlerine çözümler sunan Türkiye’nin ilk kişiselleştirilmiş finansal pazaryeri olarak kullanıcı deneyimi odağında geliştirdiğimiz, Google Play ve App Store’da bulunan uygulamamız, finansal ihtiyaçları için dijital kanalları kullanan tüketicilerin bu araçlara erişebilirliğini artırma vizyonumuz için önemli bir adım.”

https://www.ifhaber.com/ekonomi-ve-finans/teklifimgelsin-mobil-uygulamasini-hizmete-sundu/?feed_id=6292&_unique_id=6400f75be2d38

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Allianz - Yükselen Risk Trendleri Raporu 2025

Allianz Commercial 'ın "Yükselen Risk Trendleri 2025" (Emerging Risk Trend Talk) raporu, şiddeti ve sıklığı artan orman yangınlarını küresel olarak yükselen yeni bir risk faktörü olarak değerlendiriyor ve şirketlerin varlıklarını ve operasyonlarını korumak için bu riske karşı farkındalıklarını artırması gerektiğinin altını çiziyor. Rapora göre orman yangınlarının maliyeti 10 yılda 6 kat arttı. Allianz Commercial'ın raporuna göre, orman yangınlarının sıklığı, şiddeti ve coğrafi dağılımı son yıllarda iklim değişikliği, insan faaliyetleri ve değişen arazi kullanım modelleri nedeniyle önemli ölçüde arttı. Hızlı yayılımları ise dünya genelinde çeşitli sektörlerde ve bölgelerde büyük riskler oluşturuyor. Ocak 2025'teki yıkıcı  Los Angeles  orman yangınlarının örnek olarak gösterildiği rapora göre, Batı ABD, Batı Kanada, Güney ve Doğu Avustralya ve Güney Avrupa, orman yangınlarına en çok maruz kalan coğrafi bölgeler. Ancak, bu tür yangınlar artık Kanada'nın ku...

Hayat Finans 1 Milyon Kullanıcıya Ulaştı

Hayat Finans , Türkiye'nin ilk dijital bankası olarak kuruluşunun ikinci yılı içinde 1 milyon kullanıcıya ulaşarak önemli bir eşiği geride bıraktı. Tamamen dijital bir platform olarak tasarlanan, sade, hızlı ve şeffaf bankacılık anlayışıyla bireysel ve kurumsal kullanıcıların finansal ihtiyaçlarına yenilikçi çözümler sunan Hayat Finans, kısa sürede kullanıcıların beğeni ve güvenini kazanarak hızlı büyümeyi başardı. Temelleri 1937 yılında atılan ve 17 ülkede faaliyet gösteren  Hayat Holding 'in finans sektöründeki yatırımı Hayat Finans, Türkiye'nin ilk dijital bankası olarak kurulduktan sonra 2 yıl içinde 1 milyon kullanıcı sayısına ulaştı. Aynı zamanda Türkiye'de aktif büyüklüğe göre en büyük dijital banka olmayı başardı. Hayat Finans, Hayat Holding'in gücü, dijital banka yetkinlikleri ve tüm kullanıcılara eşit avantajlar sunması sayesinde, kısa sürede kullanıcıların beğenisini ve güvenini kazanarak hızlı büyümeyi başardı. Hayat Finans, fiziksel şubelere ...

Jeopolitik Dengeler, Sigorta Sektörünü Etkiliyor!

Ortadoğu'da yükselen jeopolitik gerilimin, küresel sigorta ve reasürans piyasalarında yeni bir kırılma noktası oluşturduğunu belirten  IBS Sigorta ve Reasürans Brokerliği CEO'su Murat Çiftçi , yaşanan gelişmelerin sektöre etkilerine dair kapsamlı değerlendirmelerde bulundu. Artan küresel gerilimlerin, yalnızca diplomatik dengeleri değil; lojistikten sigortacılığa kadar birçok sektörü doğrudan etkiliyor. Bu gelişmelerin deniz taşımacılığı ve sigorta üzerindeki yansımalarını değerlendiren Murat Çiftçi, "Jeopolitik gerilimler, deniz taşımacılığının sürekliliğini ve güvenliğini doğrudan etkileyen en kritik dışsal faktörlerden biridir. Bu tür gerilimler; gemi güzergâhlarının değişmesine, taşıma maliyetlerinin yükselmesine, limanlara erişimin kısıtlanmasına ve operasyonel risklerin artmasına neden olur. Özellikle çatışma bölgelerine yakın seyreden ticaret yolları –örneğin Hürmüz Boğazı, Kızıldeniz, Bab el-Mandeb gibi hassas geçitler– ciddi tehdit altına girebilir. Bunun s...