Ana içeriğe atla

e-Dönüşümde Vakıfbank Dönemi Başlıyor

İşletmelerin ihtiyaç duyacağı tüm e-dönüşüm ürünleri artık VakıfBank’ta. VakıfBank’ın yeni bir çehre, yeni uygulama alanları ve yeni altyapısı ile devreye aldığı e-Dönüşüm ürünleri, kullanıcılara dijital kanallardan ulaşabilecekleri teknik donanımı yüksek hızlı, sorunsuz ve ekonomik bir hizmet sağlıyor.

Uzun yıllardır müşterilerini yenilikçi ürün ve hizmetlerle geleceğe taşıyan VakıfBank, yeni e-Dönüşüm Ürünlerini devreye alarak işletmelere e-dönüşüm süreçlerinde pratik çözümler sunmaya devam ediyor.

VakıfBank; e-Fatura, e-Defter, e-Defter Saklama, e-Arşiv, e-Serbest Meslek Makbuzu, e-İrsaliye ve  e-Müstahsil Makbuzu olmak üzere sunduğu yedi ürünü sayesinde, kurumsal firmaların yanı sıra KOBİ’ler ile mikro ve küçük ölçekli işletmelerin de e-Dönüşüm sürecini yönetecek. VakıfBank, e-Dönüşüm Projesi ile işletmelerin evrak takip sürecini kolaylaştıracak, saklama ve saklamadan kaynaklı ek sorumluluklarda işletmelere pek çok kolaylık sağlayacak.

VakıfBank, zorunlu e-Dönüşüm sürecinde işletmelerin yanındaki en büyük destekçisi olacak

Firmalar için 2010’da yürürlüğe giren e-Dönüşüm süreci, 2022 ve müteakip hesap dönemleri için 3 milyon TL ve üzeri brüt satış hasılatı olan mükelleflere 1 Temmuz 2023 tarihine kadar e-Fatura programına geçişi zorunlu hale getirirken, VakıfBank müşterilerine kapsamlı ve kullanıcı dostu bir arayüz sunuyor. Söz konusu zorunlulukla birlikte özellikle mali müşavirler, muhasebeciler ve firmalar kolay anlaşılır, tüm kanallardan eş anlı ulaşılabilir ve ücretsiz e-Dönüşüm hizmetine VakıfBank alt yapısı ve güvencesi ile erişim sağlayabilecek. e-Dönüşüm sürecinden yararlanan firmalar, ücretsiz hizmet olanaklarına ek olarak işletmelerinin iş yükünü optimize edebilecek, mali giderlerini azaltacak ve büyük ölçüde rekabet avantajı kazanacak.

Kurulduğu günden beri toplumun her kesiminin ihtiyacına yönelik ürün ve hizmetler sunan VakıfBank, 69 yıllık deneyimi ile e-Dönüşüm Projesi çerçevesinde bir kez daha müşterilerinin hayatını kolaylaştırmaya devam edecek.

https://www.ifhaber.com/bankacilik/e-donusumde-vakifbank-donemi-basliyor/?feed_id=12905&_unique_id=648482746f411

sigorta haberleri

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Allianz - Yükselen Risk Trendleri Raporu 2025

Allianz Commercial 'ın "Yükselen Risk Trendleri 2025" (Emerging Risk Trend Talk) raporu, şiddeti ve sıklığı artan orman yangınlarını küresel olarak yükselen yeni bir risk faktörü olarak değerlendiriyor ve şirketlerin varlıklarını ve operasyonlarını korumak için bu riske karşı farkındalıklarını artırması gerektiğinin altını çiziyor. Rapora göre orman yangınlarının maliyeti 10 yılda 6 kat arttı. Allianz Commercial'ın raporuna göre, orman yangınlarının sıklığı, şiddeti ve coğrafi dağılımı son yıllarda iklim değişikliği, insan faaliyetleri ve değişen arazi kullanım modelleri nedeniyle önemli ölçüde arttı. Hızlı yayılımları ise dünya genelinde çeşitli sektörlerde ve bölgelerde büyük riskler oluşturuyor. Ocak 2025'teki yıkıcı  Los Angeles  orman yangınlarının örnek olarak gösterildiği rapora göre, Batı ABD, Batı Kanada, Güney ve Doğu Avustralya ve Güney Avrupa, orman yangınlarına en çok maruz kalan coğrafi bölgeler. Ancak, bu tür yangınlar artık Kanada'nın ku...

Hayat Finans 1 Milyon Kullanıcıya Ulaştı

Hayat Finans , Türkiye'nin ilk dijital bankası olarak kuruluşunun ikinci yılı içinde 1 milyon kullanıcıya ulaşarak önemli bir eşiği geride bıraktı. Tamamen dijital bir platform olarak tasarlanan, sade, hızlı ve şeffaf bankacılık anlayışıyla bireysel ve kurumsal kullanıcıların finansal ihtiyaçlarına yenilikçi çözümler sunan Hayat Finans, kısa sürede kullanıcıların beğeni ve güvenini kazanarak hızlı büyümeyi başardı. Temelleri 1937 yılında atılan ve 17 ülkede faaliyet gösteren  Hayat Holding 'in finans sektöründeki yatırımı Hayat Finans, Türkiye'nin ilk dijital bankası olarak kurulduktan sonra 2 yıl içinde 1 milyon kullanıcı sayısına ulaştı. Aynı zamanda Türkiye'de aktif büyüklüğe göre en büyük dijital banka olmayı başardı. Hayat Finans, Hayat Holding'in gücü, dijital banka yetkinlikleri ve tüm kullanıcılara eşit avantajlar sunması sayesinde, kısa sürede kullanıcıların beğenisini ve güvenini kazanarak hızlı büyümeyi başardı. Hayat Finans, fiziksel şubelere ...

Jeopolitik Dengeler, Sigorta Sektörünü Etkiliyor!

Ortadoğu'da yükselen jeopolitik gerilimin, küresel sigorta ve reasürans piyasalarında yeni bir kırılma noktası oluşturduğunu belirten  IBS Sigorta ve Reasürans Brokerliği CEO'su Murat Çiftçi , yaşanan gelişmelerin sektöre etkilerine dair kapsamlı değerlendirmelerde bulundu. Artan küresel gerilimlerin, yalnızca diplomatik dengeleri değil; lojistikten sigortacılığa kadar birçok sektörü doğrudan etkiliyor. Bu gelişmelerin deniz taşımacılığı ve sigorta üzerindeki yansımalarını değerlendiren Murat Çiftçi, "Jeopolitik gerilimler, deniz taşımacılığının sürekliliğini ve güvenliğini doğrudan etkileyen en kritik dışsal faktörlerden biridir. Bu tür gerilimler; gemi güzergâhlarının değişmesine, taşıma maliyetlerinin yükselmesine, limanlara erişimin kısıtlanmasına ve operasyonel risklerin artmasına neden olur. Özellikle çatışma bölgelerine yakın seyreden ticaret yolları –örneğin Hürmüz Boğazı, Kızıldeniz, Bab el-Mandeb gibi hassas geçitler– ciddi tehdit altına girebilir. Bunun s...