Ana içeriğe atla

ING Mobil Yenilendi

ING Türkiye, müşterilerinin ihtiyaçlarını yakından takip ederek daha kolay ve zahmetsiz bir bankacılık deneyimi sunmak için mobil uygulaması ING Mobil’i yeniledi. ING Mobil’in hayatı kolaylaştıran yeni özellikleriyle kullanıcılar, uygulama üzerinden para transferi, IBAN kopyalama ve fatura ödemeleri gibi birçok işlemi artık tek tıkla ve kolayca yapabiliyor. ING Türkiye Bireysel Bankacılık Genel Müdür Yardımcısı Ozan Kırmızı, “Dijital liderlik hedefiyle ilerleyen bir kurum olarak, mobil bankacılık stratejik önceliklerimiz arasında yer alıyor. Mobil bankacılık uygulamamız içerisinde, bir şubenin verebileceği neredeyse tüm hizmetleri verebiliyoruz. Sunduğumuz hizmetlerin çeşitliliği kadar, müşteri deneyimi de bizim için önemli. Bu kapsamda, ING Mobil’i yenileyerek müşterilerimizin hayatlarını daha da kolaylaştırmayı amaçladık. Yenilenen ING Mobil ile müşterilerimiz uçtan uca daha hızlı, daha güvenilir ve kişiselleştirilmiş bir deneyim yaşayabiliyor” dedi.

Dijital gücüyle kalıpların dışında ve hayatın içinde çözümler geliştiren ING Türkiye, ING Mobil uygulamasını yeniledi. Yepyeni tasarımı ve kullanıcı dostu arayüzü ile dikkat çeken ING Mobil, daha kolay ve zahmetsiz bir bankacılık deneyimi sunuyor. ING müşterileri, uygulamanın yeni tasarımı ve özellikleri ile günlük bankacılık işlemlerini artık daha kolay ve hızlı bir şekilde gerçekleştirebiliyor, işlemleri tek tuşla halledebiliyorlar. INGli’ler, aradıklarını akıllı bankacılık robotu INGo’ya sorarak kolayca bulabiliyor ya da işlemlerini farklı bir sayfaya yönlendirilmeden INGo ile yazışarak uçtan uca gerçekleştirebiliyor.

ING Mobil yeni tasarımıyla daha hızlı, kolay ve zahmetsiz bir deneyim sunuyor

ING müşterileri, önyüzdeki değişimle birlikte uçtan uca farklı bir mobil bankacılık deneyimliyor. Bu kapsamda kullanıcılar tek tıkla işlemlerine, kampanyalarına ve ürünlerine erişebiliyor, varlık ve borçlarını kapsayan finansal durumlarını grafikler ile kolayca gözden geçirebiliyor, aynı sayfada ürün ve işlemlerini görüntüleyebiliyor. ING Mobil'in kullanıcılarının hayatını kolaylaştıracak yeni özellikleri arasında dikkat çekenler şöyle sıralanıyor:

  • Kullanıcılar son harcamalarını ING Mobil’e girdiği anda görüntüleyebiliyor, dileyenler ise tek tuşla tüm finansa hareketlerini inceleyebiliyor.
  • En sık kullandığı hesap ve kartları seçip, özet ekranından detayları anında görüntüleyebiliyor.
  • Varlık ve borçlarını grafik olarak görüntüleyerek finansal durumlarını anında değerlendirebiliyor.
  • Fatura ödemelerini, özet ekranına eklenen hızlı butonlar ile yapabiliyor.
  • Para transferlerini, uçtan uca yenilenen ekranlarla daha kolay yapabiliyor, transfer yapacakları hesaba ait IBAN bilgisini kameradan okutarak işlemlerini gerçekleştirebiliyor.

Ozan Kırmızı: Yeni ING Mobil ile müşterilerimiz, daha hızlı, güvenilir ve kişiselleştirilmiş bir deneyim yaşayabiliyor

Ozan Kırmızı
ING Türkiye Bireysel Bankacılık Genel Müdür Yardımcısı Ozan Kırmızı

Dijital dünyada müşteri deneyiminin daha da önem kazandığını vurgulayan ING Türkiye Bireysel Bankacılık Genel Müdür Yardımcısı Ozan Kırmızı,  “Biz müşterilerimizin bankacılığa daha az hayata ise daha çok zaman ayırmalarını istiyoruz. Bunun için de zahmetsiz bankacılık anlayışımızla dijital kanallarımıza yatırım yapıyor ve kalıpların dışında hayatın içinde çözümlerle müşterilerimizin hayatlarını kolaylaştırıyoruz.  Kişiselleştirilmiş, kolay, ihtiyaca ve amaca uygun tasarlanmış ve anında müşterilerimizin yanında olan hizmetlerimizle fark yaratmayı hedefliyoruz. Dijital liderlik hedefiyle ilerleyen bir kurum olarak, mobil bankacılık stratejik önceliklerimiz arasında yer alıyor. Bugün mobil bankacılık uygulamamız içerisinde, bir şubenin verebileceği neredeyse tüm hizmetleri verebiliyoruz. Sunduğumuz hizmetlerin çeşitliliği kadar, müşteri deneyimi de bizim için önemli. Bu kapsamda, geçen sene hayata geçirdiğimiz dijital dönüşüm projemizin önemli bir parçası olarak ING Mobil’i yenileyerek müşterilerimizin hayatlarını daha da kolaylaştırmayı amaçladık. Yeni ING Mobil ile müşterilerimiz, uçtan uca daha hızlı, daha güvenilir ve daha kişiselleştirilmiş bir deneyim yaşayabiliyor. Müşterilerimizin hayatlarını daha da kolaylaştırmak için inovatif çözümler geliştirmeye devam edeceğiz” dedi.

https://www.ifhaber.com/bankacilik/ing-mobil-yenilendi-2/?feed_id=12833&_unique_id=64834dedce46e

sigorta haberleri

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Allianz - Yükselen Risk Trendleri Raporu 2025

Allianz Commercial 'ın "Yükselen Risk Trendleri 2025" (Emerging Risk Trend Talk) raporu, şiddeti ve sıklığı artan orman yangınlarını küresel olarak yükselen yeni bir risk faktörü olarak değerlendiriyor ve şirketlerin varlıklarını ve operasyonlarını korumak için bu riske karşı farkındalıklarını artırması gerektiğinin altını çiziyor. Rapora göre orman yangınlarının maliyeti 10 yılda 6 kat arttı. Allianz Commercial'ın raporuna göre, orman yangınlarının sıklığı, şiddeti ve coğrafi dağılımı son yıllarda iklim değişikliği, insan faaliyetleri ve değişen arazi kullanım modelleri nedeniyle önemli ölçüde arttı. Hızlı yayılımları ise dünya genelinde çeşitli sektörlerde ve bölgelerde büyük riskler oluşturuyor. Ocak 2025'teki yıkıcı  Los Angeles  orman yangınlarının örnek olarak gösterildiği rapora göre, Batı ABD, Batı Kanada, Güney ve Doğu Avustralya ve Güney Avrupa, orman yangınlarına en çok maruz kalan coğrafi bölgeler. Ancak, bu tür yangınlar artık Kanada'nın ku...

Hayat Finans 1 Milyon Kullanıcıya Ulaştı

Hayat Finans , Türkiye'nin ilk dijital bankası olarak kuruluşunun ikinci yılı içinde 1 milyon kullanıcıya ulaşarak önemli bir eşiği geride bıraktı. Tamamen dijital bir platform olarak tasarlanan, sade, hızlı ve şeffaf bankacılık anlayışıyla bireysel ve kurumsal kullanıcıların finansal ihtiyaçlarına yenilikçi çözümler sunan Hayat Finans, kısa sürede kullanıcıların beğeni ve güvenini kazanarak hızlı büyümeyi başardı. Temelleri 1937 yılında atılan ve 17 ülkede faaliyet gösteren  Hayat Holding 'in finans sektöründeki yatırımı Hayat Finans, Türkiye'nin ilk dijital bankası olarak kurulduktan sonra 2 yıl içinde 1 milyon kullanıcı sayısına ulaştı. Aynı zamanda Türkiye'de aktif büyüklüğe göre en büyük dijital banka olmayı başardı. Hayat Finans, Hayat Holding'in gücü, dijital banka yetkinlikleri ve tüm kullanıcılara eşit avantajlar sunması sayesinde, kısa sürede kullanıcıların beğenisini ve güvenini kazanarak hızlı büyümeyi başardı. Hayat Finans, fiziksel şubelere ...

Jeopolitik Dengeler, Sigorta Sektörünü Etkiliyor!

Ortadoğu'da yükselen jeopolitik gerilimin, küresel sigorta ve reasürans piyasalarında yeni bir kırılma noktası oluşturduğunu belirten  IBS Sigorta ve Reasürans Brokerliği CEO'su Murat Çiftçi , yaşanan gelişmelerin sektöre etkilerine dair kapsamlı değerlendirmelerde bulundu. Artan küresel gerilimlerin, yalnızca diplomatik dengeleri değil; lojistikten sigortacılığa kadar birçok sektörü doğrudan etkiliyor. Bu gelişmelerin deniz taşımacılığı ve sigorta üzerindeki yansımalarını değerlendiren Murat Çiftçi, "Jeopolitik gerilimler, deniz taşımacılığının sürekliliğini ve güvenliğini doğrudan etkileyen en kritik dışsal faktörlerden biridir. Bu tür gerilimler; gemi güzergâhlarının değişmesine, taşıma maliyetlerinin yükselmesine, limanlara erişimin kısıtlanmasına ve operasyonel risklerin artmasına neden olur. Özellikle çatışma bölgelerine yakın seyreden ticaret yolları –örneğin Hürmüz Boğazı, Kızıldeniz, Bab el-Mandeb gibi hassas geçitler– ciddi tehdit altına girebilir. Bunun s...