Ana içeriğe atla

Koçfinans’ın Müşteri Memnuniyetindeki Başarısı Uluslararası Boyutta Ödül Aldı

Koçfinans, iş dünyasının en prestijli ödüllerinden biri olan Stevie International Business Awards’da Müşteri Memnuniyetinde Başarı Kategorisi’nde Altın Ödüle layık görüldü. 

Dünyanın önde gelen ödül programlarını organize eden Stevie, 20. International Business Awards’ta dünya çapındaki organizasyonların iş yaşamındaki başarılarını ödüllendirdi. Attığı her adımda, gerçekleştirdiği tüm projelerde ve verdiği hizmette önce müşterilerinin ihtiyaçlarını gözeten, onlara daima en iyi deneyimi yaşatmak için çalışan Koçfinans, Müşteri Memnuniyetinde Başarı Kategorisi’nde altın ödülün kazananı oldu.

Koçfinans, tüketici finansman alanındaki 28 yıllık yolculuğunda müşterilerinin en çok tavsiye ettiği finansal çözüm merkezi konumunu korumak ve geliştirmek için müşteri odaklı bir dönüşümüne devam ediyor.

Rekabetin üst seviyede olduğu finansal teknolojiler alanında fark yaratmanın ancak müşteri deneyimini en iyi hale getirerek mümkün olduğuna inanan Koçfinans, çalışma şekli ve organizasyonunda benimsediği çevik dönüşüm ile müşteriyi dinleyen, müşterinin geri bildirimleri ile kendini besleyen bir yapı haline geldi. 

Koçfinans’ın Müşteri Memnuniyetindeki Başarısı Uluslararası Boyutta Ödül Aldı

Koçfinans, 70 puanı aşan net tavsiye skorları (NPS) ile başarılı sonuçlar elde ederken, iç ve dış paydaşları için kendini geliştirmeye ve müşteri odaklı kültürel dönüşümüne devam ediyor. Aldığı uluslararası ödüllere bir yenisini daha ekleyen Koçfinans takımını temsilen International Business Awards’un Roma’daki ödül törenine katılan Koçfinans Pazarlama ve Müşteri Deneyimi Lideri Aslı Kayın heyecanını şu cümlelerle dile getirdi: 

“Öncelikle bu harika organizasyon için The Stevie Awards'a teşekkür etmek istiyorum. Burada olduğumuz için çok mutluyuz. Bu başarıya imza atan Koçfinans takımı adına bu değerli ödülü almaktan büyük gurur duyuyorum. Müşterilerimizden her gün yeni şeyler öğreniyoruz. Bu sayede müşteri odaklı dönüşüm yolculuğumuz gün geçtikçe daha da gelişiyor. Bu anlamlı ödüle sahip olmak bize doğru yolda olduğumuzu gösteriyor. Müşterilerimiz için daha fazla çaba göstermeye ve her zaman daha iyisini yapmaya çalışacağız” dedi.

https://www.ifhaber.com/ekonomi-ve-finans/kocfinansin-musteri-memnuniyetindeki-basarisi-uluslararasi-boyutta-odul-aldi/?feed_id=19738&_unique_id=6531b06fdc727

sigorta haberleri

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Allianz - Yükselen Risk Trendleri Raporu 2025

Allianz Commercial 'ın "Yükselen Risk Trendleri 2025" (Emerging Risk Trend Talk) raporu, şiddeti ve sıklığı artan orman yangınlarını küresel olarak yükselen yeni bir risk faktörü olarak değerlendiriyor ve şirketlerin varlıklarını ve operasyonlarını korumak için bu riske karşı farkındalıklarını artırması gerektiğinin altını çiziyor. Rapora göre orman yangınlarının maliyeti 10 yılda 6 kat arttı. Allianz Commercial'ın raporuna göre, orman yangınlarının sıklığı, şiddeti ve coğrafi dağılımı son yıllarda iklim değişikliği, insan faaliyetleri ve değişen arazi kullanım modelleri nedeniyle önemli ölçüde arttı. Hızlı yayılımları ise dünya genelinde çeşitli sektörlerde ve bölgelerde büyük riskler oluşturuyor. Ocak 2025'teki yıkıcı  Los Angeles  orman yangınlarının örnek olarak gösterildiği rapora göre, Batı ABD, Batı Kanada, Güney ve Doğu Avustralya ve Güney Avrupa, orman yangınlarına en çok maruz kalan coğrafi bölgeler. Ancak, bu tür yangınlar artık Kanada'nın ku...

Hayat Finans 1 Milyon Kullanıcıya Ulaştı

Hayat Finans , Türkiye'nin ilk dijital bankası olarak kuruluşunun ikinci yılı içinde 1 milyon kullanıcıya ulaşarak önemli bir eşiği geride bıraktı. Tamamen dijital bir platform olarak tasarlanan, sade, hızlı ve şeffaf bankacılık anlayışıyla bireysel ve kurumsal kullanıcıların finansal ihtiyaçlarına yenilikçi çözümler sunan Hayat Finans, kısa sürede kullanıcıların beğeni ve güvenini kazanarak hızlı büyümeyi başardı. Temelleri 1937 yılında atılan ve 17 ülkede faaliyet gösteren  Hayat Holding 'in finans sektöründeki yatırımı Hayat Finans, Türkiye'nin ilk dijital bankası olarak kurulduktan sonra 2 yıl içinde 1 milyon kullanıcı sayısına ulaştı. Aynı zamanda Türkiye'de aktif büyüklüğe göre en büyük dijital banka olmayı başardı. Hayat Finans, Hayat Holding'in gücü, dijital banka yetkinlikleri ve tüm kullanıcılara eşit avantajlar sunması sayesinde, kısa sürede kullanıcıların beğenisini ve güvenini kazanarak hızlı büyümeyi başardı. Hayat Finans, fiziksel şubelere ...

Jeopolitik Dengeler, Sigorta Sektörünü Etkiliyor!

Ortadoğu'da yükselen jeopolitik gerilimin, küresel sigorta ve reasürans piyasalarında yeni bir kırılma noktası oluşturduğunu belirten  IBS Sigorta ve Reasürans Brokerliği CEO'su Murat Çiftçi , yaşanan gelişmelerin sektöre etkilerine dair kapsamlı değerlendirmelerde bulundu. Artan küresel gerilimlerin, yalnızca diplomatik dengeleri değil; lojistikten sigortacılığa kadar birçok sektörü doğrudan etkiliyor. Bu gelişmelerin deniz taşımacılığı ve sigorta üzerindeki yansımalarını değerlendiren Murat Çiftçi, "Jeopolitik gerilimler, deniz taşımacılığının sürekliliğini ve güvenliğini doğrudan etkileyen en kritik dışsal faktörlerden biridir. Bu tür gerilimler; gemi güzergâhlarının değişmesine, taşıma maliyetlerinin yükselmesine, limanlara erişimin kısıtlanmasına ve operasyonel risklerin artmasına neden olur. Özellikle çatışma bölgelerine yakın seyreden ticaret yolları –örneğin Hürmüz Boğazı, Kızıldeniz, Bab el-Mandeb gibi hassas geçitler– ciddi tehdit altına girebilir. Bunun s...