Ana içeriğe atla

Pavo ile Vepara Güçlerini Birleştirdi

Üye işyerlerine 360 derece ödeme çözümleri sunmak amacıyla 2020 yılında kurulan Vepara, fiziksel pos hizmeti için Aktif Bank iştiraki Pavo’nun inovatif ürün ve hizmetlerini kullanarak müşterilerinin yanında olacak.

Vepara ve Pavo; Android pos cihazlarını ve uygulamalarını uzaktan kontrol edebilen, saha operasyonlarının maliyet ve zorluklarını en aza indiren, Android pos'ların güvenli bir finansal uygulama ile sorunsuz bir şekilde çalıştığı bir çözüm ve ürün seti oluşturdu. Pavo ile Vepara, üye işyerlerinin iş süreçlerini hızlı ve güvenli bir şekilde yönetmelerini sağlayan bu yapı sayesinde müşterilerine yenilikçi uygulamalar sunmayı amaçlıyor.

Pavo Genel Müdürü Ercan Taşkesen, “Türkiye’nin en kapsamlı finansal teknolojiler ekosistemi olan Aktif Bank’ın bir iştiraki olarak; yenilikçi teknolojiler ışığında, her türlü işletmeye, regülasyona uygun ödeme ve tahsilat çözümleri sunarak faaliyetlerimizi sürdürüyoruz. Pavo’yu ödeme sistemleri alanında güçlü kılan yenilikçi teknolojileri odağına alan bakış açımız, müşteri odaklı ve işbirlikçi yaklaşımımız ile Vepara’nın ödeme sistemleri alanındaki dinamik ve yenilikçi uygulamalarından doğan güçlü iş birliğimizin heyecanını ve mutluluğunu yaşıyoruz. Bu sinerjinin, müşteri ihtiyaçlarını karşılayan, yenilikçi ve teknolojiden beslenen bütünleşik yapısının bizleri uzun soluklu bir iş birliğine taşıyacağına inanıyoruz.” ifadesini kullandı.Vepara Genel Müdürü Volkan Üstün ise konu hakkında şu görüşleri paylaştı: “Pavo ile gerçekleştirdiğimiz yeni nesil Android fiziksel POS iş birliğimiz ile üye işyerlerimize sunduğumuz 360 derece ödeme çözümleri taahhüdümüzü gerçekleştiriyoruz. Bu projemizle beraber; sanal POS, mobil cüzdan, WaaS, ön ödemeli kartlar ve fiziksel POS hizmetlerimizi tek bir çatı altında buluşturmuş olduk. Ayrıca işletmelerin ihtiyaç duyduğu, tek bir noktadan tüm ödeme alma yöntemlerine uçtan uca çözümler sağlayarak finansal destek olmaya da devam ediyoruz.”

https://www.ifhaber.com/bankacilik/pavo-ile-vepara-guclerini-birlestirdi/?feed_id=20392&_unique_id=65416430898ad

sigorta haberleri

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Allianz - Yükselen Risk Trendleri Raporu 2025

Allianz Commercial 'ın "Yükselen Risk Trendleri 2025" (Emerging Risk Trend Talk) raporu, şiddeti ve sıklığı artan orman yangınlarını küresel olarak yükselen yeni bir risk faktörü olarak değerlendiriyor ve şirketlerin varlıklarını ve operasyonlarını korumak için bu riske karşı farkındalıklarını artırması gerektiğinin altını çiziyor. Rapora göre orman yangınlarının maliyeti 10 yılda 6 kat arttı. Allianz Commercial'ın raporuna göre, orman yangınlarının sıklığı, şiddeti ve coğrafi dağılımı son yıllarda iklim değişikliği, insan faaliyetleri ve değişen arazi kullanım modelleri nedeniyle önemli ölçüde arttı. Hızlı yayılımları ise dünya genelinde çeşitli sektörlerde ve bölgelerde büyük riskler oluşturuyor. Ocak 2025'teki yıkıcı  Los Angeles  orman yangınlarının örnek olarak gösterildiği rapora göre, Batı ABD, Batı Kanada, Güney ve Doğu Avustralya ve Güney Avrupa, orman yangınlarına en çok maruz kalan coğrafi bölgeler. Ancak, bu tür yangınlar artık Kanada'nın ku...

Hayat Finans 1 Milyon Kullanıcıya Ulaştı

Hayat Finans , Türkiye'nin ilk dijital bankası olarak kuruluşunun ikinci yılı içinde 1 milyon kullanıcıya ulaşarak önemli bir eşiği geride bıraktı. Tamamen dijital bir platform olarak tasarlanan, sade, hızlı ve şeffaf bankacılık anlayışıyla bireysel ve kurumsal kullanıcıların finansal ihtiyaçlarına yenilikçi çözümler sunan Hayat Finans, kısa sürede kullanıcıların beğeni ve güvenini kazanarak hızlı büyümeyi başardı. Temelleri 1937 yılında atılan ve 17 ülkede faaliyet gösteren  Hayat Holding 'in finans sektöründeki yatırımı Hayat Finans, Türkiye'nin ilk dijital bankası olarak kurulduktan sonra 2 yıl içinde 1 milyon kullanıcı sayısına ulaştı. Aynı zamanda Türkiye'de aktif büyüklüğe göre en büyük dijital banka olmayı başardı. Hayat Finans, Hayat Holding'in gücü, dijital banka yetkinlikleri ve tüm kullanıcılara eşit avantajlar sunması sayesinde, kısa sürede kullanıcıların beğenisini ve güvenini kazanarak hızlı büyümeyi başardı. Hayat Finans, fiziksel şubelere ...

Jeopolitik Dengeler, Sigorta Sektörünü Etkiliyor!

Ortadoğu'da yükselen jeopolitik gerilimin, küresel sigorta ve reasürans piyasalarında yeni bir kırılma noktası oluşturduğunu belirten  IBS Sigorta ve Reasürans Brokerliği CEO'su Murat Çiftçi , yaşanan gelişmelerin sektöre etkilerine dair kapsamlı değerlendirmelerde bulundu. Artan küresel gerilimlerin, yalnızca diplomatik dengeleri değil; lojistikten sigortacılığa kadar birçok sektörü doğrudan etkiliyor. Bu gelişmelerin deniz taşımacılığı ve sigorta üzerindeki yansımalarını değerlendiren Murat Çiftçi, "Jeopolitik gerilimler, deniz taşımacılığının sürekliliğini ve güvenliğini doğrudan etkileyen en kritik dışsal faktörlerden biridir. Bu tür gerilimler; gemi güzergâhlarının değişmesine, taşıma maliyetlerinin yükselmesine, limanlara erişimin kısıtlanmasına ve operasyonel risklerin artmasına neden olur. Özellikle çatışma bölgelerine yakın seyreden ticaret yolları –örneğin Hürmüz Boğazı, Kızıldeniz, Bab el-Mandeb gibi hassas geçitler– ciddi tehdit altına girebilir. Bunun s...