Ana içeriğe atla

TOM Bank Hızla Büyüyor

TOM Bank, 9 ayda 1 milyon banka müşterisine ulaşarak dünyada en hızlı büyüyen bankalardan biri oldu. Türkiye’nin en büyük dijital bankası olan TOM Bank, faaliyete başlamasının üzerinden henüz 1 yıl bile geçmemiş olmasına rağmen 1 milyon banka müşterisine ulaştığını duyurdu. Tüketicinin alım gücüne sunduğu belirgin katkılarla dikkat çeken TOM Bank, 2025 yılında unicorn olmayı hedefliyor.

TOM Bank, 2024 Mart ayında başladığı müşteri kabulünden sonra hizmet verdiği bankacılık faaliyetlerinin ardından henüz 1 yıldan kısa süre geçmiş olmasına rağmen, 1 milyon banka müşterisine ulaştı. Yaklaşık 10 milyon e-para ve 1 milyon banka müşterisinin alım gücüne destek sunan ürünleriyle dikkat çeken bankanın mobil uygulaması HADİ, kullanıcılarına büyük avantaj sağlıyor. HADİ ile kullanıcılar; A101, English Home ve EVE mağazalarında QR kod okutarak anında 2 ay sonra ödemeli veresiye alışveriş yapabiliyor. Ayrıca Hadi Kredi Kartı ile bu noktalardan yaptıkları alışverişlerde kazandıkları nakit iadeleri diledikleri yerde harcayabiliyorlar. Taksitli Alışveriş Kredisi’yle de dikkat çeken TOM Bank’ın tüm bankacılık işlemleri ücretsiz.

Onur Özkan Kimdir?
TOM Bank Genel Müdürü Onur Özkan

Konuyla ilgili açıklamada bulunan TOM Bank Genel Müdürü Onur Özkan, “Bugün itibariyle 1 milyon TOM Bank müşterisine aşmış bulunuyoruz. Yola çıktığımızda bu sayıya 1 yılda ulaşmayı hedefliyorduk, beklentimizden de hızlı büyüyerek 9 ay gibi kısa bir sürede ulaştık. Bu hızlı büyümede HADİ kullanıcılarının etkisi çok büyük. HADİ kullanıcılarına sunduğumuz avantajlar, bize büyük bir beğeni olarak geri dönüyor. Özellikle; 2 ay ödemesiz Hadi Veresiye, 18 aya varan taksitlendirme seçeneği sunan Hadi Alışveriş Kredisi ve ömür boyu ücretsiz Hadi Kredi Kartı gibi ürünler dikkat çekiyor,” dedi.

Her Yaştan Kullanıcı Memnuniyeti

Kullanım kolaylığının müşteri memnuniyeti üzerindeki etkisine değinen Özkan, “Bu başarılı ve hızlı büyümenin bir diğer nedeni ise müşterilerimize sunduğumuz sadeleştirilmiş, kolay ve hızlı ilerleyen dijital süreçler. Örneğin; Hadi Veresiye ürünümüzü kullanabilmek için saniyeler içinde uygulama üzerinden limitinizi öğrenip, A101, English Home ve EVE kasalarında uygulamamızdaki QR kodu okutarak alışverişinizi yapabilirsiniz. Taksitli Alışveriş Kredisi için de aynısı geçerli. Üstelik A101.com.tr’de ve A101 uygulamasında da kredili alışveriş çok kolay. Bu kolaylık ve fayda bizim yola çıkış amacımızın ve perspektifimizin direkt olarak karşılığı. Mobil uygulama arayüzünün son derece sade, kolay ve hızlı bir kullanıcı deneyimine göre geliştirilmiş olması sayesinde her yaştan HADİ’li işlemlerini pürüzsüz bir şekilde yapabiliyor. HADİ, cep telefonlarında bulunan uygulama indirme mağazalarında 5 üzerinden 4.8 puan ile mevcut bankalar arasındaki en yüksek beğeni skorunu yakalamış oldu,” dedi.

Gelecek Hedefleri ve Vizyon

Özkan, “1 Ağustos’ta tüketiciyle buluşan ve 4 ayda 300 bin kullanıcıya ulaşan kredi kartımızı, gelecek yıl 1 milyon kişinin kullanmasını öngörüyoruz. Taksitli Alışveriş Kredisi ürünümüzde ise 2025 yılının ilk çeyreğinde 250 milyon liralık hacme ulaşmayı hedefliyoruz. Hedeflerimizden bir diğeri ise Hadi Veresiye ürünümüzden 2025 yılında 1 buçuk milyon kişinin faydalanması. Tüm bunlar sonucunda müşteri sayımızdaki hızlı artışın devam edeceğini öngörüyor, toplam 2 milyon müşteriye yine kısa sürede ulaşmış olmayı amaçlıyoruz. Hedeflerimiz gerçekleştiğinde ise aktif müşteri sayısında ilk 10 özel banka arasındaki yerimizi yukarıya taşımayı hedefliyoruz. Bu da TOM Bank’ı 2025 yılında unicorn statüsüne taşıyacak. Faaliyetlerimize başlarken ilk 5 yılımız için kendimize şu hedefleri belirlemiştik: Türkiye’de 5 milyon aktif kullanıcıya ulaşmak, Avrupa’da 5 milyon kişinin telefonuna indirdiği bankacılık uygulaması olmak, 5 milyar dolar değerlemeye erişmek ve Avrupa’nın en büyük 5 dijital bankasından biri olmak. Şimdi henüz ilk yılımızı tamamlamamışken 1 milyon banka müşterisine erişmemiz, 5 yıl içinde gelmeyi hedeflediğimiz konuma emin adımlarla ilerlediğimizi göstermesi açısından çok kıymetli,” dedi.

İnsan Odaklı Teknoloji

Özkan ayrıca, “Fayda ve fark yaratmaya odaklanıyoruz. Bu doğrultuda, 5 ana değerimiz olan fark yaratmak, akıllı çalışmak, süper netlikte yaşamak, takım kültürüyle başarmak ve müşterilerimizin kalbine talip olmak üzerine inşa edilmiş, dinamik ve birbirini destekleyen ekiplerden oluşan güçlü bir çalışma kültürümüz var. 2025 yılında bu değerlerimizi daha da ileriye taşımak için yenilikçi çözümler sunmaya ve müşteri odaklı yaklaşımımızla sektörde öncü olmaya devam edeceğiz. Dijital dönüşümün getirdiği fırsatları en iyi şekilde değerlendirirken, sürdürülebilirlik ve topluma katkı sağlamayı temel önceliklerimizden biri olarak görüyoruz. Teknolojiyi insan odaklı bir anlayışla birleştirerek müşterilerimize en iyi deneyimi sunmayı hedefliyoruz. Yeni yılda, paydaşlarımızla birlikte daha güçlü adımlar atacağımıza inanıyor, herkese sağlık, mutluluk ve başarı dolu bir yıl diliyorum,” dedi.

TOM Bank Hakkında

İsmini paranın teknolojisinden alan T.O.M. (Technology of Money) Şirketler Grubu’na bağlı olarak hizmet veren TOM Bank, Aydın Grup hissedarları ve üst yönetimi tarafından dijital banka olarak kurulan yeni nesil bankacılık hizmeti sağlayan teknolojik bir dijital katılım bankasıdır. Türkiye’nin dijital bankası olma yolunda önemli adımlar atan TOM Bank, en iyi müşteri deneyimini güçlü bir ekip ile sağlamayı hedeflemekte; hızlı, dinamik ve proaktif yaklaşımı ile ülkemizde toplumun her üyesine hizmet etmeyi amaçlamaktadır. TOM Bank’ın müşterilerine vaadi, finansal ihtiyaçlarını mevcut sistemlerle yeterince karşılayamayan kişiler dahil herkese, mikro kredi başta olmak üzere yenilikçi, dijital ve finansal çözümler sunmak ve bu çözümleri de akıllı telefondan başka hiçbir şeye ihtiyaç bırakmadan cebe sığdırmaktır. TOM Bank, kredi kartı sayısına göre BDDK lisanslı Türkiye’nin en büyük dijital katılım bankasıdır.

http://www.ifhaber.com/bankacilik/tom-bank-hizla-buyuyor/?feed_id=73397&_unique_id=677466b825cd7

sigorta haberleri

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Allianz - Yükselen Risk Trendleri Raporu 2025

Allianz Commercial 'ın "Yükselen Risk Trendleri 2025" (Emerging Risk Trend Talk) raporu, şiddeti ve sıklığı artan orman yangınlarını küresel olarak yükselen yeni bir risk faktörü olarak değerlendiriyor ve şirketlerin varlıklarını ve operasyonlarını korumak için bu riske karşı farkındalıklarını artırması gerektiğinin altını çiziyor. Rapora göre orman yangınlarının maliyeti 10 yılda 6 kat arttı. Allianz Commercial'ın raporuna göre, orman yangınlarının sıklığı, şiddeti ve coğrafi dağılımı son yıllarda iklim değişikliği, insan faaliyetleri ve değişen arazi kullanım modelleri nedeniyle önemli ölçüde arttı. Hızlı yayılımları ise dünya genelinde çeşitli sektörlerde ve bölgelerde büyük riskler oluşturuyor. Ocak 2025'teki yıkıcı  Los Angeles  orman yangınlarının örnek olarak gösterildiği rapora göre, Batı ABD, Batı Kanada, Güney ve Doğu Avustralya ve Güney Avrupa, orman yangınlarına en çok maruz kalan coğrafi bölgeler. Ancak, bu tür yangınlar artık Kanada'nın ku...

Hayat Finans 1 Milyon Kullanıcıya Ulaştı

Hayat Finans , Türkiye'nin ilk dijital bankası olarak kuruluşunun ikinci yılı içinde 1 milyon kullanıcıya ulaşarak önemli bir eşiği geride bıraktı. Tamamen dijital bir platform olarak tasarlanan, sade, hızlı ve şeffaf bankacılık anlayışıyla bireysel ve kurumsal kullanıcıların finansal ihtiyaçlarına yenilikçi çözümler sunan Hayat Finans, kısa sürede kullanıcıların beğeni ve güvenini kazanarak hızlı büyümeyi başardı. Temelleri 1937 yılında atılan ve 17 ülkede faaliyet gösteren  Hayat Holding 'in finans sektöründeki yatırımı Hayat Finans, Türkiye'nin ilk dijital bankası olarak kurulduktan sonra 2 yıl içinde 1 milyon kullanıcı sayısına ulaştı. Aynı zamanda Türkiye'de aktif büyüklüğe göre en büyük dijital banka olmayı başardı. Hayat Finans, Hayat Holding'in gücü, dijital banka yetkinlikleri ve tüm kullanıcılara eşit avantajlar sunması sayesinde, kısa sürede kullanıcıların beğenisini ve güvenini kazanarak hızlı büyümeyi başardı. Hayat Finans, fiziksel şubelere ...

Jeopolitik Dengeler, Sigorta Sektörünü Etkiliyor!

Ortadoğu'da yükselen jeopolitik gerilimin, küresel sigorta ve reasürans piyasalarında yeni bir kırılma noktası oluşturduğunu belirten  IBS Sigorta ve Reasürans Brokerliği CEO'su Murat Çiftçi , yaşanan gelişmelerin sektöre etkilerine dair kapsamlı değerlendirmelerde bulundu. Artan küresel gerilimlerin, yalnızca diplomatik dengeleri değil; lojistikten sigortacılığa kadar birçok sektörü doğrudan etkiliyor. Bu gelişmelerin deniz taşımacılığı ve sigorta üzerindeki yansımalarını değerlendiren Murat Çiftçi, "Jeopolitik gerilimler, deniz taşımacılığının sürekliliğini ve güvenliğini doğrudan etkileyen en kritik dışsal faktörlerden biridir. Bu tür gerilimler; gemi güzergâhlarının değişmesine, taşıma maliyetlerinin yükselmesine, limanlara erişimin kısıtlanmasına ve operasyonel risklerin artmasına neden olur. Özellikle çatışma bölgelerine yakın seyreden ticaret yolları –örneğin Hürmüz Boğazı, Kızıldeniz, Bab el-Mandeb gibi hassas geçitler– ciddi tehdit altına girebilir. Bunun s...