Ana içeriğe atla

Bugünden Yarına Allianz Seninle

Allianz Türkiye, yeni reklam kampanyasıyla milyonlarca müşterisine bugünden yarına, hayatlarının her aşamasında eşlik etme vizyonunu eğlenceli bir hikayeyle anlatıyor.

Allianz Türkiye, yeni reklam kampanyasıyla “Bugünden Yarına” vizyonuyla müşterilerinin sadece bugününü değil geleceğini de düşündüğünü ve bugünden yarınları da güvence altına aldığını eğlenceli bir dille anlatıyor. Kampanya için çekilen ilk reklam filminde marka; bugün sağlığını Allianz’a emanet eden milyonların Allianz BES’im ile yarının ihtiyaçlarına bugünden hazırlıklı olmalarının önemine vurgu yapıyor.

Üst üste 6 kez dünyanın bir numaralı global sigorta markası seçilen Allianz, milyonlarca kişinin ilk tercihi olarak müşterilerinin sağlığını korurken, Allianz BES’imle de yarınlarını güvence altına alıyor. Reklam filminde “Bugünden Yarına Allianz Seninle” mottosuyla bugünden yarına müşterilerinin yaşam boyu ihtiyaç duyduğu her an yanında olduğu mesajı veriliyor.

Allianz Türkiye’nin yeni reklam filmini izlemek için; Bugünden Yarına Allianz Seninle - YouTube

https://www.youtube.com/watch?v=Gbdzht4YWYo

Künye:

Reklamveren: Allianz Reklamveren Yetkilisi: Onur Kırcı, Murat Toz, Gizem Coşkun Salih, Gözde Kersu, Murat Şeker, Göksu Güneş, Burcu Koldemir, İlkay Tanrıkulu, Sena Türker Reklam Ajansı: CONCEPT President & Partner: Kerem Özkut, Barış Alemdar CCO & Partner: Ufuk Işık Kreatif Direktör: Busey Şay, Taygun Taşçı Kreatif Ekip Lideri: Apo Gürses, Volkan Fırat Tahtacı Kreatif Ekip: Erkut Çarık, İhsan Korkmaz, Yusuf Yerlikaya Müşteri İlişkileri Direktörü: Özlem Najdi Müşteri İlişkileri: Gökçe Ünal Bozyel, Melis Sevim Grafiker: Tuna Eren Stratejik Planlama: Şelale Mısırdalı Ajans Prodüktörü: Barış Dikmen, Gamze Bayındır Gedik Prodüksiyon Şirketi: Norr Film Yönetmen: Eralp Vardar Görüntü Yönetmeni: Burak Turan Müzik: 3K1A Sinyal: Audiokollektiv

https://www.ifhaber.com/sigortacilik/bugunden-yarina-allianz-seninle/?feed_id=93997&_unique_id=68389656f0d5e

sigorta haberleri

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Allianz - Yükselen Risk Trendleri Raporu 2025

Allianz Commercial 'ın "Yükselen Risk Trendleri 2025" (Emerging Risk Trend Talk) raporu, şiddeti ve sıklığı artan orman yangınlarını küresel olarak yükselen yeni bir risk faktörü olarak değerlendiriyor ve şirketlerin varlıklarını ve operasyonlarını korumak için bu riske karşı farkındalıklarını artırması gerektiğinin altını çiziyor. Rapora göre orman yangınlarının maliyeti 10 yılda 6 kat arttı. Allianz Commercial'ın raporuna göre, orman yangınlarının sıklığı, şiddeti ve coğrafi dağılımı son yıllarda iklim değişikliği, insan faaliyetleri ve değişen arazi kullanım modelleri nedeniyle önemli ölçüde arttı. Hızlı yayılımları ise dünya genelinde çeşitli sektörlerde ve bölgelerde büyük riskler oluşturuyor. Ocak 2025'teki yıkıcı  Los Angeles  orman yangınlarının örnek olarak gösterildiği rapora göre, Batı ABD, Batı Kanada, Güney ve Doğu Avustralya ve Güney Avrupa, orman yangınlarına en çok maruz kalan coğrafi bölgeler. Ancak, bu tür yangınlar artık Kanada'nın ku...

Hayat Finans 1 Milyon Kullanıcıya Ulaştı

Hayat Finans , Türkiye'nin ilk dijital bankası olarak kuruluşunun ikinci yılı içinde 1 milyon kullanıcıya ulaşarak önemli bir eşiği geride bıraktı. Tamamen dijital bir platform olarak tasarlanan, sade, hızlı ve şeffaf bankacılık anlayışıyla bireysel ve kurumsal kullanıcıların finansal ihtiyaçlarına yenilikçi çözümler sunan Hayat Finans, kısa sürede kullanıcıların beğeni ve güvenini kazanarak hızlı büyümeyi başardı. Temelleri 1937 yılında atılan ve 17 ülkede faaliyet gösteren  Hayat Holding 'in finans sektöründeki yatırımı Hayat Finans, Türkiye'nin ilk dijital bankası olarak kurulduktan sonra 2 yıl içinde 1 milyon kullanıcı sayısına ulaştı. Aynı zamanda Türkiye'de aktif büyüklüğe göre en büyük dijital banka olmayı başardı. Hayat Finans, Hayat Holding'in gücü, dijital banka yetkinlikleri ve tüm kullanıcılara eşit avantajlar sunması sayesinde, kısa sürede kullanıcıların beğenisini ve güvenini kazanarak hızlı büyümeyi başardı. Hayat Finans, fiziksel şubelere ...

Jeopolitik Dengeler, Sigorta Sektörünü Etkiliyor!

Ortadoğu'da yükselen jeopolitik gerilimin, küresel sigorta ve reasürans piyasalarında yeni bir kırılma noktası oluşturduğunu belirten  IBS Sigorta ve Reasürans Brokerliği CEO'su Murat Çiftçi , yaşanan gelişmelerin sektöre etkilerine dair kapsamlı değerlendirmelerde bulundu. Artan küresel gerilimlerin, yalnızca diplomatik dengeleri değil; lojistikten sigortacılığa kadar birçok sektörü doğrudan etkiliyor. Bu gelişmelerin deniz taşımacılığı ve sigorta üzerindeki yansımalarını değerlendiren Murat Çiftçi, "Jeopolitik gerilimler, deniz taşımacılığının sürekliliğini ve güvenliğini doğrudan etkileyen en kritik dışsal faktörlerden biridir. Bu tür gerilimler; gemi güzergâhlarının değişmesine, taşıma maliyetlerinin yükselmesine, limanlara erişimin kısıtlanmasına ve operasyonel risklerin artmasına neden olur. Özellikle çatışma bölgelerine yakın seyreden ticaret yolları –örneğin Hürmüz Boğazı, Kızıldeniz, Bab el-Mandeb gibi hassas geçitler– ciddi tehdit altına girebilir. Bunun s...