Ana içeriğe atla

Semptom Sorgulayıcı: Allianz'dan Yapay Zekâ Destekli Sağlık Uygulaması

Yeni nesil sigortacılığa öncülük ederek müşterilerinin yaşam boyu sağlık partneri olmayı hedefleyen Allianz Türkiye, dijital sağlık hizmetlerine bir yenisini daha ekledi. Allianz’ım mobil uygulamasında sunulan yapay zekâ destekli yeni Semptom Sorgulayıcı çözümü sayesinde Allianz sağlık müşterileri bulundukları yerden semptomlarını sorgulayarak anında bilgi alabiliyor, ne yapmaları gerektiğini kolayca öğrenebiliyor.

Sigorta sektörünün öncü şirketlerinden Allianz Türkiye, müşterilerinin sağlık alanında değişen ihtiyaç ve beklentilerine uygun kapsayıcı hizmetleriyle yaşam boyu sağlık partneri olma vizyonunu sürdürüyor. Geniş ekosistemi, 2,2 milyonu aşkın sağlık müşterisi ve dijital çözümleriyle özel sağlık sigortasında liderliğini sürdüren şirket, bu vizyonla dijital sağlık hizmetlerine yatırım yapmaya devam ediyor. Allianz Türkiye son olarak dijital sağlık hizmetleri kapsamında, sağlık çalışanlarının da bulunduğu bir ekip tarafından geliştirilen, sertifikalı ve yapay zekâ destekli “Semptom Sorgulayıcı” çözümünü müşterileriyle buluşturdu. Bu çözümle şirket, sağlık gibi kritik bir konuda doğru bilgiye ulaşmakta zorluk çeken müşterilerinin bulundukları yerden, cep telefonları aracılığıyla doğru bilgiye ve yönlendirmeye ulaşmasını kolaylaştırıyor.

Allianz’ım mobil uygulamasında sunulan Semptom Sorgulayıcı çözümü ile Allianz müşterileri herhangi bir rahatsızlıklarında cep telefonları üzerinden hissettikleri semptomları girerek anında bilgi alabiliyor. Böylelikle semptomlarının olası nedenlerini öğrenebiliyor ve gerekli yönlendirmeyi alabiliyor.

Ayrıca Semptom Sorgulayıcı’nın yönlendirdiği uzmanlık branşlarından Dijital Sağlık alanında yer alan var ise bu uzmanlardan randevu alarak online muayene de olabiliyor. Sonuç olarak Allianz sağlık müşterileri yaşadıkları semptomlarla ilgili Allianz’ım uygulamasından ilgili uzman doktorla görüşerek diledikleri yerden tamamen dijital bir sağlık hizmeti alabiliyor.

Veri Güvenliğinde Standartları Karşılayan Bir Çözüm

Sağlık hizmetlerine erişimde hız ve kolaylık beklentisi her geçen gün artıyor. Herhangi bir semptomun sebebi internet arama motorları ile aratıldığında bir bilgi karmaşası yaşanabiliyor ve çelişkili bilgilerle karşılaşılabiliyor. Allianz sağlık müşterileri Semptom Sorgulayıcı çözümü sayesinde, yapay zekânın da desteği ile yüksek oranda başarılı değerlendirme elde edebiliyor. Kullanıcıların veri güvenliği için tamamen anonim bir akışta tasarlanan bu çözüm, sahip olduğu HIPAA, ISO 27001, ISO 13485 sertifikalarıyla öne çıkıyor. Bu çözümden tüm Allianz sağlık sigortası müşterileri poliçeleri boyunca hiçbir ek ücret ödemeden sınırsız bir şekilde faydalanabiliyor.

Tüm Sağlık Hizmetleri Tek Çatı Altında

Değişen ihtiyaçlara göre Allianz Türkiye, dijital sağlık çözümlerini Allianz’ım uygulamasındaki Dijital Sağlık alanında tek bir çatı altında topladı. Bütün sağlık sigortası sahibi müşteriler bu alandan Semptom Sorgulayıcı özelliğine ek olarak 7/24 Dr. Allianz sağlık danışmanlığı hizmetinden de faydalanabiliyor, poliçelerindeki hakları doğrultusunda uzman doktorlara görüntülü muayene olabiliyor; psikolog, diyetisyen ve fizyoterapist uzmanlarından danışmanlık alabiliyor.

Allianz Türkiye sağlık alanında sunduğu bu hizmetlere ek olarak Allianz’ım mobil uygulamasında ‘Sağlıklı İçerikler’ adıyla tasarladığı blog sayfasında da sağlık konusunda bilgilendirici içerikleri müşterileriyle buluşturuyor. Uzman doktorlar tarafından kaleme alınan bu içerikler, sadece birkaç dakika okuma uzunluğu ile sağlık ile ilgili merak edilenlere hızlıca ulaşma imkânı sağlıyor.

https://www.ifhaber.com/sigortacilik/semptom-sorgulayici-allianzdan-yapay-zeka-destekli-saglik-uygulamasi/?feed_id=109434&_unique_id=68acdea17057b

sigorta haberleri

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Allianz - Yükselen Risk Trendleri Raporu 2025

Allianz Commercial 'ın "Yükselen Risk Trendleri 2025" (Emerging Risk Trend Talk) raporu, şiddeti ve sıklığı artan orman yangınlarını küresel olarak yükselen yeni bir risk faktörü olarak değerlendiriyor ve şirketlerin varlıklarını ve operasyonlarını korumak için bu riske karşı farkındalıklarını artırması gerektiğinin altını çiziyor. Rapora göre orman yangınlarının maliyeti 10 yılda 6 kat arttı. Allianz Commercial'ın raporuna göre, orman yangınlarının sıklığı, şiddeti ve coğrafi dağılımı son yıllarda iklim değişikliği, insan faaliyetleri ve değişen arazi kullanım modelleri nedeniyle önemli ölçüde arttı. Hızlı yayılımları ise dünya genelinde çeşitli sektörlerde ve bölgelerde büyük riskler oluşturuyor. Ocak 2025'teki yıkıcı  Los Angeles  orman yangınlarının örnek olarak gösterildiği rapora göre, Batı ABD, Batı Kanada, Güney ve Doğu Avustralya ve Güney Avrupa, orman yangınlarına en çok maruz kalan coğrafi bölgeler. Ancak, bu tür yangınlar artık Kanada'nın ku...

Hayat Finans 1 Milyon Kullanıcıya Ulaştı

Hayat Finans , Türkiye'nin ilk dijital bankası olarak kuruluşunun ikinci yılı içinde 1 milyon kullanıcıya ulaşarak önemli bir eşiği geride bıraktı. Tamamen dijital bir platform olarak tasarlanan, sade, hızlı ve şeffaf bankacılık anlayışıyla bireysel ve kurumsal kullanıcıların finansal ihtiyaçlarına yenilikçi çözümler sunan Hayat Finans, kısa sürede kullanıcıların beğeni ve güvenini kazanarak hızlı büyümeyi başardı. Temelleri 1937 yılında atılan ve 17 ülkede faaliyet gösteren  Hayat Holding 'in finans sektöründeki yatırımı Hayat Finans, Türkiye'nin ilk dijital bankası olarak kurulduktan sonra 2 yıl içinde 1 milyon kullanıcı sayısına ulaştı. Aynı zamanda Türkiye'de aktif büyüklüğe göre en büyük dijital banka olmayı başardı. Hayat Finans, Hayat Holding'in gücü, dijital banka yetkinlikleri ve tüm kullanıcılara eşit avantajlar sunması sayesinde, kısa sürede kullanıcıların beğenisini ve güvenini kazanarak hızlı büyümeyi başardı. Hayat Finans, fiziksel şubelere ...

Jeopolitik Dengeler, Sigorta Sektörünü Etkiliyor!

Ortadoğu'da yükselen jeopolitik gerilimin, küresel sigorta ve reasürans piyasalarında yeni bir kırılma noktası oluşturduğunu belirten  IBS Sigorta ve Reasürans Brokerliği CEO'su Murat Çiftçi , yaşanan gelişmelerin sektöre etkilerine dair kapsamlı değerlendirmelerde bulundu. Artan küresel gerilimlerin, yalnızca diplomatik dengeleri değil; lojistikten sigortacılığa kadar birçok sektörü doğrudan etkiliyor. Bu gelişmelerin deniz taşımacılığı ve sigorta üzerindeki yansımalarını değerlendiren Murat Çiftçi, "Jeopolitik gerilimler, deniz taşımacılığının sürekliliğini ve güvenliğini doğrudan etkileyen en kritik dışsal faktörlerden biridir. Bu tür gerilimler; gemi güzergâhlarının değişmesine, taşıma maliyetlerinin yükselmesine, limanlara erişimin kısıtlanmasına ve operasyonel risklerin artmasına neden olur. Özellikle çatışma bölgelerine yakın seyreden ticaret yolları –örneğin Hürmüz Boğazı, Kızıldeniz, Bab el-Mandeb gibi hassas geçitler– ciddi tehdit altına girebilir. Bunun s...