Ana içeriğe atla

Aon, Japonya’da Shinji Kuriyama Dönemini Başlattı

Tokyo, 29 Eylül 2025 – Aon plc (NYSE: AON), küresel ölçekte faaliyet gösteren profesyonel hizmetler şirketi, Shinji Kuriyama’yı Japonya’da Kurumsal Müşteri Lideri, Asya Pasifik görevine atadı. Atama kararının hemen yürürlüğe girdiği açıklandı.

Yeni görevinde Kuriyama, Aon’un Japon müşterileriyle olan ilişkilerini küresel düzeyde yönetecek. Ayrıca şirketin Risk Sermayesi ve İnsan Sermayesi çözümlerini entegre ederek sunacak. Tokyo merkezli olacak Kuriyama, Craig Torgius’a (Asya Pasifik Kurumsal Müşteri Sorumlusu ve Kurumsal Müşteriler Başkanı) rapor verecek. Ayrıca Aon Japonya CEO’su Tatsuya Jake Yamamoto ile yakın iş birliği içinde çalışacak.

Craig Torgius, atamayla ilgili yaptığı açıklamada şu ifadeleri kullandı: “Shinji’nin atanması, Japonya’daki müşterilerimize kurumsal düzeyde değer sunma kararlılığımız açısından önemli bir adım oldu. Kurumsal ve yatırım bankacılığı alanındaki deneyimi, yüksek performanslı ekipleri yönetme yeteneği ve karmaşık regülasyon ortamlarını başarıyla aşması, onu Japonya’da stratejik sonuçlar elde etme konusunda benzersiz bir konuma taşıyor. Shinji’nin finansal yetkinliği, derin ilişkileri ve sınır ötesi liderliği sayesinde yeni fırsatları açığa çıkaracağız ve müşterilerimizin ihtiyaçlarına entegre çözümler sunacağız.”

Kuriyama, finansal hizmetler sektöründe 30 yılı aşkın deneyime sahip. Daha önce BNP Paribas, Wells Fargo ve Citigroup’ta Japonya ve ABD’de üst düzey yöneticilik yaptı. Son olarak BNP Paribas Japonya’da Kurumsal Müşteri Kapsamı Direktörü ve Genel Müdür olarak görev aldı. Bu süreçte Japon ve çok uluslu müşteri portföylerini yönetti ve danışmanlık sağladı.

Kuriyama, ayrıca Wells Fargo’nun Japonya’daki Kurumsal Bankacılık faaliyetlerini başlattı ve büyüttü. Yıllık geliri artırdı ve ABD’deki Japonya Masası’nı ekibe dahil etti. Kariyerinin önceki dönemlerinde Citi’de kredi yönetimi konusunda önemli bir tecrübe kazandı. Ayrıca Finansal Hizmetler Kurumu (FSA) ve Japonya Merkez Bankası (Bank of Japan) ile düzenleyici alanda aktif rol aldı.

Kuriyama, atama sonrası yaptığı değerlendirmede şu ifadeleri kullandı: “Aon’a katılmaktan büyük onur duyuyorum. Müşterilerin karşılaştığı karmaşık durumlarda onlara yardımcı olmak ve daha iyi kararlar yoluyla anlamlı sonuçlar elde etmelerini sağlamak için çalışacağım. Aon’un küresel ve yerel ekipleriyle yakın iş birliği içinde Japon şirketlerinin dayanıklılığını artırmak, büyüme fırsatlarını değerlendirmek ve belirsizlikleri veri odaklı içgörülerle yönetmek için tüm gücümle katkı sunacağım.”

kaynak: https://www.aon.com/


Hakkında

Aon

Aon plc, sigorta brokerliği, risk yönetimi, emeklilik danışmanlığı ve insan kaynakları çözümleri alanında dünya çapında hizmet veren bir profesyonel hizmet şirketidir. Merkezi Londra’da bulunan şirket, 120’den fazla ülkede faaliyet göstermektedir. Sigorta ve reasürans aracılığı, kurumsal risk sermayesi çözümleri, insan sermayesi yönetimi ve veri analitiği tabanlı hizmetleri ile tanınmaktadır.

Wells Fargo

Wells Fargo & Company, merkezi San Francisco’da bulunan ABD merkezli çok uluslu bir finansal hizmetler şirketidir. Bankacılık, yatırım ve mortgage hizmetleri sunmaktadır. ABD’nin en büyük bankalarından biri olan Wells Fargo, Japonya da dahil olmak üzere birçok ülkede faaliyet göstermektedir.

https://www.ifhaber.com/sigortacilik/aon-japonyada-shinji-kuriyama-donemini-baslatti/

sigorta haberleri

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Allianz - Yükselen Risk Trendleri Raporu 2025

Allianz Commercial 'ın "Yükselen Risk Trendleri 2025" (Emerging Risk Trend Talk) raporu, şiddeti ve sıklığı artan orman yangınlarını küresel olarak yükselen yeni bir risk faktörü olarak değerlendiriyor ve şirketlerin varlıklarını ve operasyonlarını korumak için bu riske karşı farkındalıklarını artırması gerektiğinin altını çiziyor. Rapora göre orman yangınlarının maliyeti 10 yılda 6 kat arttı. Allianz Commercial'ın raporuna göre, orman yangınlarının sıklığı, şiddeti ve coğrafi dağılımı son yıllarda iklim değişikliği, insan faaliyetleri ve değişen arazi kullanım modelleri nedeniyle önemli ölçüde arttı. Hızlı yayılımları ise dünya genelinde çeşitli sektörlerde ve bölgelerde büyük riskler oluşturuyor. Ocak 2025'teki yıkıcı  Los Angeles  orman yangınlarının örnek olarak gösterildiği rapora göre, Batı ABD, Batı Kanada, Güney ve Doğu Avustralya ve Güney Avrupa, orman yangınlarına en çok maruz kalan coğrafi bölgeler. Ancak, bu tür yangınlar artık Kanada'nın ku...

Jeopolitik Dengeler, Sigorta Sektörünü Etkiliyor!

Ortadoğu'da yükselen jeopolitik gerilimin, küresel sigorta ve reasürans piyasalarında yeni bir kırılma noktası oluşturduğunu belirten  IBS Sigorta ve Reasürans Brokerliği CEO'su Murat Çiftçi , yaşanan gelişmelerin sektöre etkilerine dair kapsamlı değerlendirmelerde bulundu. Artan küresel gerilimlerin, yalnızca diplomatik dengeleri değil; lojistikten sigortacılığa kadar birçok sektörü doğrudan etkiliyor. Bu gelişmelerin deniz taşımacılığı ve sigorta üzerindeki yansımalarını değerlendiren Murat Çiftçi, "Jeopolitik gerilimler, deniz taşımacılığının sürekliliğini ve güvenliğini doğrudan etkileyen en kritik dışsal faktörlerden biridir. Bu tür gerilimler; gemi güzergâhlarının değişmesine, taşıma maliyetlerinin yükselmesine, limanlara erişimin kısıtlanmasına ve operasyonel risklerin artmasına neden olur. Özellikle çatışma bölgelerine yakın seyreden ticaret yolları –örneğin Hürmüz Boğazı, Kızıldeniz, Bab el-Mandeb gibi hassas geçitler– ciddi tehdit altına girebilir. Bunun s...

Hayat Finans 1 Milyon Kullanıcıya Ulaştı

Hayat Finans , Türkiye'nin ilk dijital bankası olarak kuruluşunun ikinci yılı içinde 1 milyon kullanıcıya ulaşarak önemli bir eşiği geride bıraktı. Tamamen dijital bir platform olarak tasarlanan, sade, hızlı ve şeffaf bankacılık anlayışıyla bireysel ve kurumsal kullanıcıların finansal ihtiyaçlarına yenilikçi çözümler sunan Hayat Finans, kısa sürede kullanıcıların beğeni ve güvenini kazanarak hızlı büyümeyi başardı. Temelleri 1937 yılında atılan ve 17 ülkede faaliyet gösteren  Hayat Holding 'in finans sektöründeki yatırımı Hayat Finans, Türkiye'nin ilk dijital bankası olarak kurulduktan sonra 2 yıl içinde 1 milyon kullanıcı sayısına ulaştı. Aynı zamanda Türkiye'de aktif büyüklüğe göre en büyük dijital banka olmayı başardı. Hayat Finans, Hayat Holding'in gücü, dijital banka yetkinlikleri ve tüm kullanıcılara eşit avantajlar sunması sayesinde, kısa sürede kullanıcıların beğenisini ve güvenini kazanarak hızlı büyümeyi başardı. Hayat Finans, fiziksel şubelere ...